وضعیت استان مرکزی زرد اما ناپایدار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: شرایط زرد استان معنی بر عادی بودن شرایط نیست.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 03 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی افزود: وضعیت زرد امروزه استان مرکزی نباید موجب غفلت همگان شود و رفتارهای اجتماعی وضعیت آینده کرونایی استان را مشخص می کند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت پایدار امروز حاصل تلاش های همگان، کادر بهداشت و درمان، زحمات خود مردم و در اصل عنایت و توجه خداوند متعال بوده است، اظهار داشت: شرایط زرد استان مرکزی نباید به این معنی پنداشته شود که کرونا از میان رفته و مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت کمتری داشته باشند، بلکه با کوچکترین سهل انگاری کرونای در کمین نشسته، مجدداً زندگی همه ما را متاثر می کند.
وی تاکید کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی کمک بسیار زیادی به کنترل این اپیدمی کرد، باید سلیمانی وار فعالیت‌های خود را ادامه داده و سعی کنیم مانند ایشان عمل کنیم.
اکرمی افزود: پیک های اول، دوم و سوم شیوع بیماری را یکی پس از دیگری و شدیدتر از یکدیگر پشت سر گذاشتیم و وظیفه شرعی و قانونی همه این است که اجازه ندهیم که پیک چهارم با غفلت و سهل انگاری مان اتفاق بیوفتد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یادآورشد: فرمانداران شهرستان ها مسئول مستقیم پیگیری موضوعات این بیماری هستند و این مسئله باید در اولویت قرار گیرد، اگر در شهرستانی آمار افزایش یابد، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت باید گزارش و توضیح دهند تا نقص کار مشخص شود، افزایش فوتی و بستری به معنای لزوم انجام اقدامات ویژه است.
وی افزود: در شرایط زرد، برای جلوگیری از شروع موج جدید و افزایش تعداد مبتلایان دو سوم کارمندان در محل کار حاضر شده و از طرفی نباید اجازه داد که اختلالی در انجام کار روزانه مردم نیز صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار