دکتر منادی در جلسه شورای شهر تبریز:

ضروری است که دولت را برای تامین بودجه در حوزه ایمن سازی شهری مجاب کنیم»طرح جابه‌جایی حاشیه نشینان در اولویت مدیریت شهری باشد

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر وقوع زلزله در تبریز تاکید کرد: طبق اعلام سازمان زمین زمین شناسی، زلزله مهم ترین بحران تبریز و باید پیشاپیش برای این اتفاق آماده باشیم. ضروری است که دولت را برای تامین بودجه در این حوزه مجاب سازیم.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 08 November 2020

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود، عملکرد شهرداری تبریز  مناسب هست.

او همچنین درباره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز گفت: در این باره با وزیر کشور و معاون او جلسه ای برگزار شد تا برای حل این مشکل تدابیری اندیشیده شود.

او تاکید کرد: پیشنهاد می کنم نمایندگان مجلس که هرماه یک هفته تعطیل هستند، در جلسه های شهری همچون شورای شهر شرکت کرده و به بررسی مشکلات شهری بپردازند. به طوری که برای مثال شش مشکل طرح شده و هر نماینده مسئول پیگیری یک مشکل باشد.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به خبر وقوع زلزله در تبریز تاکید کرد: طبق اعلام سازمان زمین زمین شناسی، زلزله مهم ترین بحران تبریز و باید پیشاپیش برای این اتفاق آماده باشیم. ضروری است که دولت را برای تامین بودجه در این حوزه مجاب سازیم.

منادی با اشاره به موضوع حاشیه نشینی تصریح کرد: اگر بتوانیم با اجرای طرح جا به جایی، خانه هایی امن برای حاشیه نشینان آماده کرده و تحویل بدهیم، بسیاری از مشکلات در این حوزه حل خواهد شد.

او تاکید کرد: البته باید مسئله مالکیت زمین هایی که پس از انتقال حاشیه نشینان خالی می ماند مشخص شود تا کسی مجدد در آن ساکن نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار