آتش‌سوزی یک واحد آپارتمان در آمل مهار شد

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از مهار آتش‌سوزی یک واحد مسکونی آپارتمانی در خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 05 September 2015
به گزارش تابناک مازندران بهزاد نعمتی رس در شهرستان آمل با اشاره به اینکه آتش‌سوزی یک واحد مسکونی آپارتمان در خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان مهار شد، اظهار کرد: این حادثه در حدود ساعت 19 شامگاه گذشته در خیابان آفتاب 74 اتفاق افتاد و پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه تلفنی 125 حریق در این واحد واحد مسکونی اعلام شد.
نعمتی با اشاره اعزام تیم عملیات و نیروهای عملیاتی این سازمان به محل حادثه، خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران این عملیات موفق‌آمیز بوده و زبانه‌های آتش مهار شد.
مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اعلام اینکه دو خودروی سنگین اطفای آتش به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این رابطه 6 مأمور آتش‌نشان در امر اطفاء تلاش داشتند و توانستند از گسترش زبانه‌های آتش به واحدهای مجاور و دیگر اماکن مسکونی جلوگیری کنند.
وی با اعلام اینکه پنج‌شنبه گذشته نیز یک باب مغازه در بلوار شیخ فضل‌الله نوری این شهرستان دچار آتش‌سوزی شد، افزود: با تلاش نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی این شهرستان این حادثه مهار شد تا از سرایت آتش به مغازه‌های مجاور خودداری شود.
نعمتی بیان کرد: در این حادثه دو مغازه مجاور محل آتش‌سوزی دچار دودگرفتگی شدند و در این عملیات هم سه خودروی سنگین اطفاء، یک خودروی سبک پشتیبانی با 11 مامور آتش‌نشان اعزام شدند.
به نقل از فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار