جشن میلاد شمش الشموس در بندر آستارا برگزار شد

کد خبر: ۸۷۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 03 July 2020
مراسم جشن و سرور به مناسبت میلاد شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در بندر مرزی آستارا برگزار شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) جشن میلاد این امام همام امروز(جمعه،۱۳ تیر) با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسجد امام رضا(ع) این شهر مرزی برگزار شد.

 

این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عشق و ارادت خود به امام رافت و مهربانی را نشان دادند.

 

در این جشن میلاد که با سخنرانی و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار شد بر الگو پذیری از سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری امام هشتم شیعیان به عنوان بهترین الگو برای مسلمانان تاکید شد.

 

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) آستارا و با مشارکت پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

 

همچنین شب گذشته در تعدادی از مساجد شهری و روستایی بندر آستارا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، جشن میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برگزار شد.

 

گفتنی است، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) میادین و خیابان های شهر مرزی بندر آستارا آذین بندی و چراغانی شده و گروه های جهادی و مردم نهاد نیز به همین مناسبت بسته های غذایی در بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار