پیروزی شهرداری را تقدیم علی دایی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: پیروزی پرگل تیم شهرداری را مقابل گیتی‌پسند به علی دایی اسطوره فوتبال آسیا و جهان تقدیم می‌کنم.
کد خبر: ۸۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 29 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی ربیعی عصر امروز در نشست مطبوعاتی پس از بازی در مقابل تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پیروزی را به مردم استان تبریک گرفته و امیدوارم روند رو به جلوی تیم شهرداری هر بازی بهتر از بازی قبل باشد.

وی با بیان اینکه به رغم مصدومیت دو بازیکن، ما بازی متفاوتی را امروز در مقابل گیتی‌پسند به نمایش گذاشتیم، تصریح کرد: تیم حریف تیم بسیار خوبی بود و بازی ما را به ویژه در نیمه اول تخریب می‌کرد که ما تصمیم گرفتیم الگو و روند بازیمان را تغییر داده و در این فرآیند اصلاحی را به وجود آوریم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: فکر نمی‌کردم تیم گیتی‌پسند این قدر منسجم و با برنامه بازی کند به طوریکه آنها شناخت خوبی را از تیم ما کسب کرده بودند و درگیرانه و مستقیم در صدد تخریب بازی رو به جلوی تیممان بودند که تا حدودی نیز به این نتایج دست پیدا کردند.

ربیعی با بیان اینکه هنوز از بازی کیفی بازیکنان راضی نیستم و باید بازیکنان ما بهتر از این و رو به جلو بازی کنند، افزود: نیمه اول تیم حریف، بازی ما را تخریب کرد و ما مجبور شدیم قالب بازیمان را تغییر دهیم به طوریکه با روی آوردن به بازی‌ هجومی سعی کردیم تا گل‌های زیادی را بزنیم که البته بیشتر از این نیز می‌توانستیم گل وارد دروازه حریف کنیم.

وی در مورد موسی شهبازی بازیکن خط حمله تیم شهرداری اردبیل و افت کیفی بازی‌های او بیان کرد: موسی جوان خوش آتیه‌ای است که قطعاً در آینده بیشتر از او می‌شنویم اما در چند بازی اخیر افت کرده و سعی می‌کنیم تا مشکل روحی،‌ روانی این بازیکن را حل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار