در کنفرانس خبری مطرح شد؛

سه امتیاز بازی با گیتی پسند را می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به بازی این تیم در مقابل گیتی پسند در هفته سوم لیگ دسته یک گفت: سه امتیاز بازی با تیم اصفهانی برای ما بسیار با اهمیت است. به گزارش تابناک اردبیل، محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم گیتی پسند در اردبیل افزود: ...
کد خبر: ۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 29 August 2015

به گزارش تابناک اردبیل، محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم گیتی پسند در اردبیل افزود: بازی بسیار مهمی را در پیش رو داریم و با تمام احترامی که به تیم گیتی پسند قائلیم اما تنها سه امتیاز بازی را می خواهیم.

وی کسب امتیازات کامل این بازی خانگی را برای تیم شهرداری اردبیل حیاتی دانست و ادامه داد: در این راستا برنامه های ویژه ای برای بازی فردا تدارک دیده ایم و تمام توان خود را برای پیروزی در زمین خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در عین حال تیم گیتی پسند را از تیم های بسیار خوب و با ساختار تیمی برشمرد و تاکید کرد که برای از کار انداختن این تیم و رسیدن به امتیازات بازی نقاط ضعف و قوت این تیم را بطور کامل آنالیز کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا دو بازیکن مصدوم داریم که به بازی نمی رسند، تصریح کرد: مجید خدابنده لو و ابراهیم کوه افکن بازیکنانی هستند که با مصدومیت مواجه هستند.

ربیعی همچنین با اشاره به بازی این تیم در مقابل مس کرمان در هفته دوم این رقابتها بیان داشت: بازی با مس کرمان یک بازی کاملا استراتژیک و تاکتیکی از طرف تیم شهرداری بود و با تلاش بازیکنان و کادر فنی به موفقیت دست یافتیم.

وی با بیان اینکه پس از این بازی سایت باشگاه مس کرمان ادعای ناداوری کرده که به ادعای کارشناسان درست نیست، یادآور شد: این در حالی است که به تائید کارشناسان داوری بازیکن مس در این بازی که دارای یک کارت زرد بود، باید کارت زرد دوم رو هم می گرفت و اخراج می شد.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه در شان باشگاه ما نیست که به این مسایل که تیم مس پرداخته، بپردازیم، متذکر شد: این بی انصافی است که بازی کاملا برتر تیم ما را با این چنین مسایل بخواهند تحت شعاع قرار بدهند.

وی با اشاره به اینکه ما در بازی برارب مس هشت موقعیت گل داشتیم ولی تیم مس تنها دو موقعیت و علاوه بر آن اینکه مالکیت توپ هم در دست تیم شهرداری بود، اضافه کرد: با این وجود باشگاه مس یک باشگاه قابل احترامی است و ما به این تیم احترام می گذاریم.

ربیعی حمایت همه جانبه مردم و هواداران تیم شهرداری اردبیل را برای بازی فردا خواستار شد و عنوان کرد: همچنین از تمام مسئولان استانی و نهادهای مرتبط می خواهم با توجه به کمبود امکانات در بخش های مختلف حمایت همه جانبه ای از تیم داشته باشند، چراکه این تیم متعلق به استان اردبیل است و نباید ما را تنها بگذارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از هواداران اردبیلی به عشق این تیم زندگی می کنند، تاکید کرد که ما نیز به عشق این هواداران و مردم اردبیل بازی می کنیم و در صدد افتخارآفرینی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار