علی تشنه دل خبرداد:

صنایع و معادن استان سمنان برای مقابله با کرونا ۱۵ میلیارد ریال کمک کردند

به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع و معادن استان برای مقابله با کرونا حدود ۱۵ میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
کد خبر: ۸۳۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 11 April 2020

بهای ماسک بهداشتی؛ ۱۰۰درصد افزایش؟! | روزنامه راه مدنیت

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان با اعلام این خبر افزود: بمنظور مقابله با ویروس کرونا در حدود 15میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی ، بیمارستانها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص یافته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط صنایع و معادن استان در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن تصریح کرد: درحدود 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از این کمک ها بصورت غیر نقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از قبیل محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک ، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی می باشد که توسط واحدهای تولید کننده این محصولات به بیمارستانها ، موسسات خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهدا شده است.

علی تشنه دل اظهار داشت: همچنین بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون ریال از این کمک ها بصورت نقدی توسط واحدهای صنعتی و معدنی به ستادهای مردمی مبارزه با کرونا ، دانشگاه های علوم پزشکی ، بیمارستانها و مراکز درمانی تخصیص یافته است.

تشنه دل در پایان خاطرنشان کرد: برخی واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی استان نیز با تغییر خط تولید خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت در جهت رفع نیازهای مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی نموده اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار