مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:

مدعیان‌حقوق‌بشرازاهانت‌به‌مقدسات‌ابایی‌ندارند

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مدعیان حقوق بشر از قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات بیش از 1.5 میلیارد مسلمان هیچ ابایی ندارند.
کد خبر: ۸۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 23 August 2015
حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در نشست علمی، فرهنگی سبک زندگی، همدلی و همزبانی که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری محافل و نشست‌هایی که مربوط به سبک زندگی اسلامی و همدلی و همزبانی با محوریت امام رضا(ع) است می‌تواند تأثیرات فراوانی بر زندگی داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: گردهمایی و تبادل نظر اندیشمندان جامعه اسلامی می‌تواند سبب ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان شود.

وی با بیان اینکه مسئله سبک زندگی در سنت نبوی و سیره و روش اولیاء دین در طول تاریخ دغدغه‌ای مورد توجه بوده است، بیان کرد: همه بر این باوریم قرآن کتاب سبک زندگی و کتاب هدایت است و سبک زندگی اسلامی و نبوی را می‌توان در آیات متعدد قرآن و در رفتار و سیره پیامبر اکرم(ص) مشاهده کرد.

شریعتی‌تبار متذکر شد: مسئله همدلی و همزبانی مورد تأکید قرآن و پیامبر(ص) و از بیانات مقام معظم رهبری است که باید به آن عمل کرد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تأکید کرد: ملاک فضیلت و ارزش انسان‌ها تقوا است و نه رنگ و نژاد و ملیت و منطق امام رضا(ع) نیز بر همین اساس بوده است.

رئیس همایش‌ سبک زندگی، همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال ضربه زدن به کیان امت اسلامی است و برای آسیب زدن به اسلام از هیچ شیطنتی فروگذار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد داعش در پی ضربه زدن به اسلام است، گفت: برادرکشی و خشن جلوه دادن اسلام ناب از اهدافی است که دشمن آن را دنبال می‌کند.

شریعتی‌تبار با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر از قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات بیش از 1.5 میلیارد مسلمان هیچ ابایی ندارند، خاطرنشان کرد: منشاء تمام این جنایات و هتاکی‌ها استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ است.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: متأسفانه برخی دولت‌های حاکم بر امت‌های اسلامی آتش‌بیار معرکه شده و با ایجاد تفرقه میان مسلمانان شعله آتش را شدیدتر می‌کنند که در این میان علمای اسلام باید با هم‌افزایی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار