شناسایی 87 هکتار از بافت‌های فرسوده در کرج

کد خبر: ۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 22 August 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از شناسایی 87 هکتار بافت فرسوده در کلانشهر کرج خبر داد.

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: احیای بافت‌های فرسوده یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌هایی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: متأسفانه استان البرز و کلانشهر کرج که مرکز این استان است درگیر وجود بافت‌های فرسوده بوده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

این مسئول تأکید کرد: نوسازی بافت‌های فرسوده در استان البرز باید بیش از پیش مود توجه قرار گیرد و مسئولان باید در این مسیر تلاش خود را دو چندان کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: شناسایی بافت‌های فرسوده در شهرستان‌های مختلف استان البرز باید یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های مسئولان باشد تا هر چه سریع‌تر و براساس یک برنامه زمان‌بندی شده این بافت‌ها نوسازی و احیا شود.

باقرنیا تأکید کرد: در این راستا هم اکنون 87 هکتار از بافت‌های فرسوده در کرج شناسایی شده است که لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای بافت‌ها هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 درصد مساحت شهری استان در محدوده بافت فرسوده قرار دارد،‌ گفت: برای رفع بافت‌های فرسوده در این استان نیازمند اختصاص اعتبارات و تسهیلات ویژه هستیم.

باقرنیا در ادامه سخنان خود از ارائه تسهیلات ویژه‌ای تا سقف 70 میلیون از سوی بانک‌ها جهت نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: این تسهیلات به متقاضیان ساکنان بافت‌های فرسوده به منظور رفع این بافت‌ها ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار