نخستین پارک بانوان غرب مازندران در نوشهر به بهره‌برداری رسید

نخستین بوستان ویژه بانوان غرب مازندران روز پنجشنبه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 27 September 2019

این مجموعه ورزشی به همت شهرداری نوشهر در زمینی به مساحت بیش از پنج هزار مترمربع با امکاناتی نظیر غار نمک ، پیست های دوچرخه سواری ، اسکیت ، باشگاه ورزشی ، باشگاه کودک، کافی شاپ، زمین والیبال و سایر ورزش های همگانی در این شهر به بهره برداری رسید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در آئین افتتاحیه این پارک گفت که امروز یکی از مطالبات بحق و شایسته بانوان توجه به فراهم سازی امکانات برای پرکردن اوقات فراغت آن ها است و بهره برداری از این طرح پاسخ دادن به یکی از خواسته های آن ها بوده است.

سمیه قاسمی طوسی افزود : با وجود محدودیت ها و تنگناهای مالی، دولت در بخش ارائه خدماتی و تفریحی سرمایه گذاری زیادی کرده است ضمن اینکه از زمان شکل گیری دولت تدبیر و امید تاکنون به حفظ کرامت زنان توجه خاصی شده که یکی از این اقدامات دولت سپردن جایگاه مدیریتی به زنان متخصص و توانمند است.

وی استفاده از محوطه های آموزشی در حوزه ورزش و سرگرمی زنان را از دیگر برنامه های در دستور کار این دولت معرفی کرد و ادامه داد : در این زمینه تصمیم بر آن است تا با هماهنگی بین دستگاهی از حیاط واحدهای آموزشی مدارس برای فعالیت های ورزشی و سرگرمی زنان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به در آستانه قرار گرفتن رویداد سیاسی انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با هم افزایی و همکاری بیشتر سعی شود تا سهم زنان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی بیشتر شود.

در ائین بهره برداری از این پارک شهردار ، اعضای شورای اسلامی ،تنی از چند از مسئولان شهرستان و جمع زیادی از بانوان ساکن در نوشهر حضور داشتند.

براساس مرکز آمار نیمی از جمعیت دست کم ۵۰ هزار نفری نوشهر بانوان هستند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار