مهار 274 راس احشام در پیرانشهر

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با اقدامی سریع و اطلاعات دقیق 274 راس احشام از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۴۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 30 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی فردین پیری امروز، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان مستقر در پست کنترل هنگ مرزی خوی حین ورود و خروج مسافران توانستند مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند.

وی افرود: ماموران مرزی حین کنترل مسافران توانستند 20 هزار دلار ارز قاچاق را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی ارز را نیز دستگیر کردند.

مهار 274 راس احشام در پیرانشهر

سرپرست فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی در ادامه بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با اقدامی سریع و اطلاعات دقیق چند راس احشام از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان پس از رویارویی با مرزبانان وقتی خود را در تنگنای آنها دیده و با استفاده از تاریکی شب و آشنایی به محل از منطقه متواری شدند که در این راستا تعداد 274 کشف و ضبط شد و شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفته است.

پیری تصریح کرد: کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را بالغ بر هشت میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار