سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛

ارسال دومحموله جدید کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان لرستان

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارسال دوازدهمین و سیزدهمین محموله کمک‌های مردمی به لرستان خبر داد و گفت: این محموله‌ها شامل اقلام زیستی و مواد غذایی است که به همت خیّران روستای پیوه‌ژن و هیئت کوهنوری استان با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر مشهد ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 07 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی از ارسال 2 محوله کمک‌های مردمی خراسان رضوی به سیل‌زدگان لرستان خبر داد و گفت: این 2 محوله هر یک به ارزش 130 میلیون تومان طی 2 مرحله در شب گذشته و صبح امروز بارگیری و به لرستان ارسال شد.

وی افزود: این محموله‌ها شامل اقلام زیستی نظیر موکت، پتو و لوازم بهداشتی و همچنین مواد غذایی و انواع کنسرو بوده که به همت خیّران نیک‌اندیش روستای پیوه‌ژن و هیئت کوهنوردی خراسان رضوی با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر مشهد تهیه و ارسال شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یادآوری کرد: این 2 محموله دوازدهمین و سیزدهمین محموله هدایای مردم خراسان رضوی است که توسط 2 کامیون بارگیری و به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

محمودی تشریح کرد: پیش از این نیز 11 محموله کمک‌های مردمی از خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده که مقصد ۶ محموله گلستان، یک محموله سیستان و بلوچستان، ۲ محموله خوزستان و 2 محموله لرستان ارسال بوده است.

وی تأکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان کشور توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا هنگامی که نیاز سیل‌زدگان تأمین شود، ادامه می‌یابد. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خیّران گرانقدر و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر به شماره کارت۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه و یا شماره حساب۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور و یا با شماره‌گیری #۱۱۲*۷۸۰* برای کمک به سیل‌زدگان کشور واریز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم همیشه به محض بروز حادثه‌ای برای کمک به هموطنانشان وارد عمل می‌شوند، برخی افراد سودجو با ایجاد کانال، گروه و پیج‌های مختلف در برخی پیام‌رسان‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

محمودی متذکر شد: بنابراین باید مراقب باشیم که این کمک‌ها به‌جایی سپرده شود تا به دست نیازمند حقیقی برسد و بر همین‌ اساس لازم است شهروندان گرامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را صرفاً از طریق‌ پایگاه‌های مجاز همچون جمعیت هلال احمر اهدا کنند تا این کمک‌ها به مقصد واقعی خود واصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار