مراجعه ۱۸۲ زن به مراکز شلتر و دی‌ای سی

امیر کوکائیان از مراجعه ۱۸۲ زن به مراکز کاهش آسیب (شلتر و دی‌ای سی) خبر داد و افزود: در سطح استان تنها یک مرکز نگهداری شبانه بانوان به نام شلتر وجود دارد؛ ۳ مراکز دی‌ای سی نیز در سطح استان مشغول فعالیت هستندکه تنها یکی از مراکر ویژه بانوان است و ۲ مرکر دیگر به طور مشترک پذیرای بانوان و آقایان هستند.
کد خبر: ۷۱۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 18 February 2019
معاون پیشگیری و امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان از مراجعه ۲۱۴ زن بیمار به اعتیاد به مراکز اقامتی میان مدت و یا کمپ‌های ترک اعتیاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، کوکائیان با اشاره به فعالیت ۴ کمپ ترک اعتیاد در استان، گفت: در سال گذشته تنها ۲ کمپ در همدان و نهاوند مشغول خدمات رسانی به زنان بیمار در کل استان بودند؛ این درحالیست که در سال جاری با ساخت و راه‌اندازی ۲ کمپ دیگر در شهرستان‌های ملایر و تویسرکان این مراکز افزایش یافتند.

وی همچنین از مراجعه ۱۸۲ زن به مراکز کاهش آسیب (شلتر و دی‌ای سی) خبر داد و افزود: در سطح استان تنها یک مرکز نگهداری شبانه بانوان به نام شلتر وجود دارد؛ ۳ مراکز دی‌ای سی نیز در سطح استان مشغول فعالیت هستندکه تنها یکی از مراکر ویژه بانوان است و ۲ مرکر دیگر به طور مشترک پذیرای بانوان و آقایان هستند.

کوکائیان با اشاره به عدم مصرف کمپ‌های اعتیاد از هرگونه دارو برای مراجعین، عنوان کرد: تنها در مراکز دی‌ای سی ملایر و همدان به مراجعین دارو داده می‌شود؛ تمامی دارو‌های مورد نیاز در این مراکز توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شده و سازمان بهزیستی مسئولیتی در قبال تامین دارو ندارد.

وی ادامه داد: تمامی کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز‌های اقامتی به بخش خصوصی واگذار شده اند از این رو سازمان بهزیستی تعهدی در قبال استخدام نیرو‌های انسانی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار