بهره‌برداری از 26 طرح عمرانی در شهرستان فارسان

تابناک چهارمحال وبختیاری- 26 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 333 هزار و 856 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 05 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، 26 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 333 هزار و 856 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید.
الله‌کرم نصیری در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فارسان، گفت: از این میزان اعتبار 144 هزار و 298 میلیون ریال ملی، 36 هزار و 482 میلیون ریال استانی، 12 هزار و 380 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی از محل سایر منابع هزینه شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه و ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب فارسان، پهنای باند اینترنت، توسعه تجهیزات تغذیه نیرو و افزایش ظرفیت رادیو، افتتاح بخش ccu بیمارستان فارسان و مدرسه 10 کلاسه در شهر گوجان از مهم‌ترین طرح‌های بهره‌برداری شده در شهرستان فارسان است.
نصیری عنوان کرد: این طرح‌ها برای 39 نفر در شهرستان فارسان فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز عملیات 5 طرح عمرانی نیز در شهرستان فارسان آغاز شد که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار