مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اجرای سیستم نرمافزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود: اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرمافزار بهصورت مرکزی قابلدسترسی و مدیریت گردید.
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد میتوان در هر نقطه از کشور با شمارهگیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.
وی اظهار داشت: سیستم یکپارچه ثبت و پی گیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار میدهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بهصورت متمرکز رصد نمود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزود: میتوان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا درنهایت با کاهش مدتزمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل گردد.