صعود 98 نفره بر بالای کوه "میلک" چرام + تصاویر

کد خبر: ۷۰۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 07 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / یک گروه 98 نفره از کوهنوردان شهرستان های چرام و کهگیلویه به بالای کوه "میلک" شهر چرام صعود کردند.
مسئول هیئت کوهنوردی شهرستان چرام گفت : به مناسبت هماهنگی گروه های کوهنوردی چرام و شهرستان کهگیلویه صعود به کوه میلک ارند چرام با حضور ۹۸ کوهنورد و به میزبانی شهرستان چرام انجام شد .
کاظم پور افزود : این صعود که از ساعت شش صبح و از محل امام زاده امیر یوسف در نزدیکی روستای "آرند" شروع گردید بعد از ساماندهی و مشخص شدن مسیر و گذر از گردنه های زیبا و دیدن مناظر طبیعی ساعت ۱۰ صبح جهت صرف صبحانه و استراحت توقف کوتاهی انجام شد و سپس شروع و حرکت و ساعت ۱۳ هدف مورد نظر فتح و ساعت ۱۵ در محل امام زاده به پایان رسید .
وی گفت : از کوهنوردان شهرستان کهگیلویه ، گروه های ازاد کوهنوردی چرام ، جهت همکاری و همراهی در برگزاری این صعود تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این همبستگی دربین گروه ها ، خانواده کوهنوردان را به بالا ترین اوج پیشرفت  برساند.
کاظم پور در پایان گفت : از همین جا اعلام می گردد گروه کوهنوردی شهید کاظم پور قصد دارد روز جمعه صعود کوه پهن و پهنا لیلی را انجام دهد که از همه گروه های محترم دعوت به  عمل می اید .
ابراهیم کرمی ، هماهنگ کننده همایش و مدیر گروه آزاد صبا چرام (بانوان) گفت : در این همایش کوهنوردی گروهای آزاد ساورز چرام به سرپرستی آقای گرامی فرد ، گروه آزاد چویل به سرپرستی آقایان رضوی جو و احمدی ، گروه یاران کوهستان به سرپرستی اقای پرنیانی و گروه کوهنوردی سوق به مدیریت و رهبری آقای احسان تقی زاده ، حضور داشتند.
کرمی در پایان از همه ی گروه ها و اعضای این گروه ها که در این همایش شرکت کردند تقدیر نمود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار