وجود 160 پروژه نیمه‌کاره آموزشی در مازندران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: بیش از 90 درصد پروژه‌های نیمه‌کاره فرهنگی، آموزشی و ورزشی استان تأمین اعتبار شدند و در حال مشخص کردن پیمانکاران هستند.
کد خبر: ۶۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 11 November 2018

 بلاغ، قربانعلی شیرزاد در بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان جویبار گفت: مهم‌ترین اقدام اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس در سال 97 تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است که خوشبختانه بیش از 90 درصد پروژه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی استان تأمین اعتبار شدند و در حال مشخص کردن پیمانکاران هستند.

وی با بیان اینکه 160 پروژه نیمه‌کاره در حوزه آموزش و پرورش استان وجود دارد اظهار کرد: این پروژه‌های شامل فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران بیان کرد: بالغ بر70 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و 30 میلیارد تومان اعتبار استانی برای پروژه‌های نیمه کاره به صورت صد در صد تخصیص پیدا کرده است.

شیرزاد با اشاره به اینکه 4 پروژه نیمه‌کار آموزشی و ورزشی در جویبار وجود دارد گفت: مدرسه حضرت معصومه(س) تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و یکی دیگر از پروژه‌های آموزشی امیدواریم تا مهر سال بعد تکمیل شود.

وی افزود: پروژه سالن ورزشی لاریم که چند سالی رها شده بود در اواخر سال گذشته تأمین اعتبار شد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و دیگر سالن ورزشی نیز در تلاشیم تا سال آینده تکمیل شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران با بیان اینکه 30 درصد کلاس‌های درس استان باید نوسازی یا مقاوم‌سازی شوند اظهار کرد: حدود 20 درصد کلاس‌ها درس استان باید نوسازی و حدود 10 درصد این کلاس‌ها نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

شیرزاد تصریح کرد: از ۱۱ هزار کلاس درسی که از بخاری نفتی و گازی استفاده می کردند، 10 هزار کلاس به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی مجهز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار