نام تیم شهرداری تبریز از جدول لیگ برتر بسکتبال حذف شد!

فدراسیون بسسکتبال نام تیم شهرداری تبریز، قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را از جدول فصل جدید این مسابقات حذف کرد.
کد خبر: ۶۷۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 31 October 2018

هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه با انجام چهار دیدار برگزار می شود و طی آن هشت تیم حاضر در این رقابت ها به میدان می روند.

در برنامه اعلامی فدراسیون بسکتبال که در سایت رسمی این فدراسیون نیز درج شده است، هیچ نامی از تیم شهرداری تبریز دیده نمی شود. شهرداری تبریز فصل قبل با اقتدار توانست نخستین قهرمانی تاریخ استان آذربایجان شرقی در این رشته ورزشی را به ثبت برساند و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و همچنین نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه های آسیا، از دور رقابت های لیگ برتر کنار گذاشته شده است.

حذف تیم شهرداری تبریز از رقابت های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به دنبال عدم اعلام حضور و عدم تشکیل این تیم برای شرکت در مسابقات بوده و در این خصوص فدراسیون بسکتبال بارها از باشگاه شهرداری تبریز خواسته بود تا مبلغ حق شرکت را واریز و همچنین اسامی نفرات خود را اعلام کند که با پایان یافتن مهلت چندین باره، سرانجام نام تیم شهرداری تبریز از جمع تیم های حاضر در لیگ برتر حذف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار