این محصولات بیشترین حجم صادرات در فارس را دارند

مدیرکل گمرکات استان فارس گفت:محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، عصاره و پودر شیرین بیان، اوره، خرما، سیمان، کاشی و سرامیک، آرد گندم، فرش و سایر کفپوش‌ها بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۷۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 25 October 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:خداداد رحیمی  اظهار داشت: در 7 ماه گذشته 193 هزار و 36 تن کالا به ارزش 137 میلیون و 721 هزار و 590 دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرکل گمرگات فارس بیان کرد: این کالاهای به 55 کشور از جمله عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، آلمان، هند، ترکیه، پاکستان، اندونزی و غیره صادر شده است.

وی عنوان کرد: محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، عصاره و پودر شیرین بیان، اوره، خرما، سیمان، کاشی و سرامیک، آرد گندم، فرش و سایر کفپوش‌ها بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.

رحیمی با بیان اینکه در 7 ماه گذشته در بین کالاهای صادراتی استان فارس صادرات «اوره» از لحاظ وزن 58 درصد و از لحاظ ارزش 67 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، عنوان کرد: کیفیت محصول و بازاریابی مناسب صادرکنندگان استان به خصوص در کشورهای حوزه خلیج فارس سبب افزایش صادرات این محصول شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار