افزایش ظرفیت پارکینگ هواپیما در فرودگاه اصفهان

مديرکل فرودگاه‎های استان اصفهان از آغاز عمليات توسعه پارکينگ هواپيما فرودگاه اصفهان به منظور افزايش توان اين فرودگاه برای ميزبانی هواپيماهای شرکت‎های هواپيمايی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 18 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‎های استان اصفهان، حسن امجدي با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جریان این عملیات که پس از انجام مطالعات اولیه و برگزاری مناقصه آغاز شده است ظرفیت پارک هواپیما از ۱۰ موقعیت به ۲۳ موقعیت افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مطالعات این پروژه و مناقصه این طرح با مساعدت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در اسفندماه سال ۹۶ انجام شد، گفت: یکی از محدوديت‎هاي قديمي فرودگاه اصفهان ظرفيت پارکینگ هواپیما است که با توجه به برنامه‎های توسعه‎ای فرودگاه اصفهان و اینکه این فرودگاه به عنوان جایگزین فرودگاه‎های پایتخت تعیین شده است، توسعه پارکینگ هواپیما در اولویت‎های کاری شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران قرار گرفت.

مديرکل فرودگاه‎های استان اصفهان با بیان اینکه با اجراي این طرح گامی مهمی برای توسعه زيرساخت‎هاي اساسي و افزايش ظرفيت پذيرش و خدمت‎رساني برداشته خواهد شد، گفت: مبلغ قرارداد پروژه ۲۳۲ میلیارد و ۳۰۰ ميليون ریال پیش‎بینی شده است که باید در مدت ۱۸ ماه به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار