اجرای اولین تئاتر سالمندان کشور در البرز

کد خبر: ۶۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 13 July 2015
اولین تئاتر سالمندان کشور با هدف تئاتر درمانی توسط سالمندان در البرز اجرا می‌شود
 مینا جوادپور، مسئول اجرای تئاتر‌های کهریزک و مدرس تئاتر درمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: حدود یک سال است که با سالمندان کهریزک کرج تئاتر درمانی کار می‌کنیم‌.
وی افزود: تئاتر درمانی از لحاظ روانی باعث احساس توانایی در سالمندان و افزایش روحیه‌ در آنها می‌شود و در تمام کشورهای دنیا تئاتر درمانی به عنوان یک شیوه تاثیرگذار در درمان است اما متاسفانه در ایران این درمان هنوز جدی گرفته نشده است.
جوادپورخاطرنشان کرد:  اولین تئاتر سالمندان کشور در سالن نژاد فلاح  کرج شب گذشته(21تیر)، توسط 9بازیگر سالمند اجرا شد و نمایش  اولین تئاتر سالمندان با سن و سالی بیش از 65 سال و بدون سابقه بازی بود.
وی ادامه داد: این نمایش با عنوان «کوچه‌های غریبی» و با موضوع شهادت امیرالمومنین(ع) اجرا شد.
وی در پایان با تشکر از مدیریت سالن نژاد فلاح آقای رمضانی،آقایان خدابین، مقرب، معتمدی، خسروی نژاد، باقری، احمدی، حمدالله زاده، تجلی، محمد امین افشین، محمد حاجی میرزا و سه بازیگر صحنه نادین قربانی، ابوالفضل شمس و فاطمه لهراسبی و تشکر ویژه از دکتر شهبازی و دکتر شهسواری که بانی مقوله تئاتر درمانی در کرج شدند، خواستاره پیگیری بیشتر روابط عمومی کهریزک برای حمایت ازاین شیوه درمانی شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار