تحت فشار سیاسی نبودم

نماینده مغان:صرفا برای وحدت امضایم را پس گرفتم

شکور پورحسین گفت: بعد از بحث رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت و همدلی بین دولت و مجلس این نتیجه را گرفتم که امضا را پس بگیرم.
کد خبر: ۶۱۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 02 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، شکور پورحسین شقلان نماینده مردم بیله سوار و پارسباباد مغان در واکنش به بازتاب امضا کردن سئوال از رئیس جمهور و پس گرفتن آن گفت: ما چالش‌ها و بحران‌هایی داریم و که اصرار داشتیم دولت باید حل کند و یکی از آنها موسسات مالی و اعتباری بود.
وی افزود: هفته پیش با رئیس قوه جلسه گذاشتیم و فکر کردم که با حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری که به نظرم مهمترینشان کاسپین هست ماجرا را از رئیس‌جمهوری پیگیری باید کرد و از بانک مرکزی برای همین طرح را امضا کردم اما بعد از بحث رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت و همدلی بین دولت و مجلس این نتیجه را گرفتم که امضا را پس بگیرم.
عضو کمیسیون اجتماعی گفت: سوالات پی‌درپی از وزرا و رئیس‌جمهور باعث می‌شود که آنها نتوانند به مشکلات مردم برسند ولی در این بین تعامل‌ها و آمدها و رفتن‌ها و صحبت‌هایی شد که نتیجه گرفتیم می‌شود ماجرا را حل کرد. البته ما ماده ۲۰۶ را اعمال کردیم و مسئولان قول‌های مساعدی برای حل معضلات دادند.
وی گفت: من می‌توانم بگویم در سوال از رئیس‌جمهور سیاسی‌کاری نکردیم و به دنبال منابع نبودیم تنها مشکلات مردم خصوصا کاسپینی‌ها را که همیشه بین دولت و قوه قضاییه مانند بین صفا و مروه تردد داشتند پیگیری کردیم و هر دو قول مساعدی برای حل معضلات دادند و ما براساس قول‌ها امضایمان را پس گرفتیم.
نماینده مردم پارس‌آباد گفت: مجلس ماده ۳۶ را اعمال کرد و قوه قضاییه هم شعبه ویژه‌ای را برای بررسی با دقت و شدت بیشتری تشکیل داد که پرس‌و‌جو کند پول‌های این افراد کجاست اما خیلی جاها نمی‌شود تقصیر را به گردن یک فرد به تنهایی انداخت هم مجلس و دولت و قوه باید با هم برای حل معضلات تعامل داشته باشند.
وی گفت: از جمله افرادی بودم که تا قبل اینکه از نصاب نیفتاده بود امضایم را پس نگرفتم و مشخص است قول مساعد دولت مبنی بر حل موسسات و وعده آنها برای حل معضلات دلیل این کار بوده من صرفا با در نظر گرفتن منافع عمومی این کار را کردم چون شاهد تظاهرات و سکته کردن برخی مالباختگان بودم و اعتقادم بر این است.
پورحسین این را هم گفت که برای پس گرفتن امضایش فشار سیاسی نداشته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار