رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

توسعه بخش کشاورزی نیازمند بهره گیری از دیدگاه های تخصصی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تعامل و همکاری بیشتر جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می تواند راهگشای توسعه این بخش باشد.
کد خبر: ۶۱۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 27 May 2018

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه روز یکشنبه در دیدار با حمید رضا نوری نیا رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد اظهار کرد: نظام مهندسی کشاورزی یکی از اررکان بخش کشاورزی است بنابراین باید حمایت بیشتری شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهارداشت : انتخابات نظام مهندسی کشاورزی بایستی در فضای سالم و با حضور کلیه اعضاء و مهندسان این بخش انجام شود.

خمسه اضافه کرد: نظام مهندسی کشاورزی بخش خصوصی است که انتظار می رود افرادی که از بخش خصوصی حضور دارند عضو هیات مدیره آن شوند.

به گفته وی، از هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات نظام مهندسی انتظار داریم که انتخابات سالم و به دور از حاشیه برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :بایستی اعضای نظام مهندسی افراد خود را تعیین کنند و از حضور بخش خصوصی در این تشکیل نیز استقبال کرد.

خمسه اضافه کرد: انتخاب بخش خصوصی به عنوان هیات مدیره زمینه فعالیت گسترده نظام در بخش کشاورزی می شود.

وی با اعلام رضایت از عملکرد نظام مهندسی کشاورزی خاطر نشان کرد: انتخابات این نظام باید طبق قانون برگزار شود و با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول ،بر لزوم اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص برگزاری انتخابات و همچنین نحوه حضور اعضا و شرایط آن در زمان رأی گیری تاکید کرد.

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در اول تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار