شبکه های ماهواره ای پشت پرده بی حجابی

کد خبر: ۶۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 12 July 2015
سردار استاد حسینی گفت : امروزه دشمن تمام توان خود را به جهت از بین بدن عفت در جامعه اسلامی به کار برده است که پشت پرده این اقدام ، شبکه های ماهواره ای قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار علی استاد حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت : موضوع حجاب از مواردی به شمار می رود که در اسلام تاکید بسیاری بر آن شده است و بی حجابی و بدحجابی را حرام می داند.

وی افزود : شهدا در وصیت نامه های خود تاکید بسیاری بر رعایت حجاب کرده اند چراکه در راه حفظ دیانت و جامعه اسلامی از خون خود گذشتند.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اثرات ماهواره بر بی حجابی عنوان کرد : امروزه دشمن تمام توان خود را به جهت از بین بدن عفت در جامعه اسلامی به کار برده است که پشت پرده این اقدام ، شبکه های ماهواره ای قرار دارد.

وی با بیان این سوال که کدام انسان مسلمان دلسوزی می تواند گسترش بی حجابی را ببیند و بی تفاوت باشد ، گفت : حجاب از دستورات دین ماست که متاسفانه گرد بی غیرتی در جامعه ریخته است.

سردار استاد حسینی با اشاره به نقش والدین بر بی حجابی افزود : نقش والدین از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه خانواده اولین کانونی است که فرزندان در آن پرورش داده می شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان گفت : دشمن با تمام تلاش خود به سراغ جوانان ما آمده است ولی ما باید با اتحاد و با همکاری کلیه مسئولین از تحقق این خواسته دشمن جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار