کتاب”روزگاران ندوشن”به چاپ رسید

کد خبر: ۵۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 11 July 2015

به گزارش تابناک یزد؛ حمیدرضا قاسمی‌نویسنده کتاب روزگاران ندوشن در گفتگو با ندای ندوشن گفت که این کتاب دارای دو بخش می‌باشد که در بخش اول آن به زندگینامه خود سانسور شده نویسنده پرداخته شده و در بخش دوم آن در مورد تمام زمینه‌های مربوط به ندوشن،ویژگی‌های اقلیمی، جغرافیایی، جاده‌ها، گیاهان مرتعی، قسمت‌های جغرافیایی جدا شده نوشته شده است.

در بخش مربوط به مساجد، حسینیه‌ها، آب انبار، آسیاب، خانه‌ها و… به زندگی گذشته مردمان این سرزمین پرداخته شده که در نهایت سادگی و قناعت تنها بر تکیه بر کار و تلاش فردی روزگار خود را می‌گذراندند و به همین دلیل به هر جا که پا می‌گذاشتند خوشنام بوده و دیگران از آنان به خوبی یاد کرده و به آنها اعتماد داشتند.

این نویسنده اظهار داشت که این مطالب تنها بخش کوچکی از گنجینه فرهنگ پربار مردمان این سرزمین است که برای اولین بار به رشته تحریر در می‌آید.

قاسمی‌ندوشن بیان نمود که این کتاب برای مردم ندوشن نوشته شده است و امید است با خواندن آن بیش از گذشته به ریشه‌های خود آشنا شوند.

وی در پایان بیان نمود قیمت پشت جلد این کتاب ۲۸۰صفحه ای که در تابستان ۹۴ به چاپ رسیده است،۱۸۰۰۰تومان می‌باشد که برای تشویق به مطالعه کتاب و نیز تامین سرمایه چاپ آن،این کتاب در ندوشن به قیمت۱۲۰۰۰تومان پیش فروش می‌شود.

لازم به ذکر می‌باشد که این کتاب تا دو هفته آینده وارد بازار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
سلام!خیلی ممنون از لطفتون...واقعا زحمت کشیدین برای این که یکی ازفرهنگهای ناب ایرانی رو به ثبت رسوندین!فوقالعاده است.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار