مشتریان منتظر بانکها و کارمندان کم کار

آیا باجه های بانک ها اضافی است یا تعداد کارمندان کم است؟
کد خبر: ۵۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 07 July 2015

سایت سبلانه نوشت: در گذشته و در زمانی که سیستم نوبت دهی بانک‌ها به شکل امروزی در نیامده بود وجود صف های طولانی در جلوی باجه های بانک برای دریافت ها و پرداخت های مردم، هم برای کارمندان بانک و هم برای مشتریان زجر آور بود.

صف هایی که نه تنها باعث خسته شدن مردم بلکه در گیری‌هایی نیز بین مردم برای رعایت صف را سبب می‌شد.

البته ناگفته نماند که کارمندان بانک نیز علاوه بر فعالیت زیاد از نظر ذهنی نیز خستگی دوچندانی را احساس می کردند.

اما بعد از گذشت سال‌ها به دلیل مشکلات این نوع خدمات و همچنین به دلیل استفاده از تکنولوزی در کشور، سیستم نوبت دهی الکترونیکی وارد بازار و باجه های بانک ها شد.

این موضوع نه تنها بد نبود بلکه با استقبال مردم نیز روبرو شد و مشتریان بانک خود نیز از سیتم های قدیمی خلاصی پیدا کرده بودند.

البته در کنار مزایای این سیستم‌ها امروز بعد از گذشت سال‌ها و استفاده از سیستم نوبت دهی الکترونیکی شاید مشکل دیگری به وجود آمده و باجه داران راحت تر می‌توانند کارهای دوستان و آشنایان خود را بدون نوبت و دریافت فیش انجام دهند و این در حالی است که مشتریان کم تر توجه می‌کنند که آیا فرد مورد نظر در نوبت بوده است یا خیر.

اما مشکل دیگری که در این سیستم ها وجود دارد راحتی بیش از حد کارمندان بانک است که بدون توجه به وجود مشتری به کارهای خود رسیدگی می‌کنند و در زمانی که مناسب تشخیص دهند به کار مردم رسیدگی می کنند.

آیا باجه ها اضافی است یا تعداد کارمندان کم است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار