با حضور شرکت‌های تجاری داخلی و خارجی

بزرگترین رویداد غذایی شرق کشور در مشهد

مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مشهد گفت: شهریور ماه امسال بزرگترین رویداد غذایی شرق کشور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۸ 27 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، حامد ایرانی با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 درصد فضای در نظر گرفته شده این نمایشگاه واگذار شده، اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مربوطه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی افزود: در کنار برنامه‌ریزی برای حضور موثر و مناسب مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، زمینه‌سازی برای حضور بازدیدکنندگان متخصص داخلی و خارجی نیز صورت گرفته و در حال حاضر بازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، عراق، هندوستان، افغانستان و ترکیه برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مشهد فضای اختصاص یافته به این رویداد را 15 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای معرفی برندهای برتر ملی در عرصه صنایع غذایی و تجهیزات وابسته به آن است.

مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس از برگزاری سمینار تخصصی آخرین تکنولوژی‌ها در فرآوری شیر و تولید بسته‌بندی پنیر همزمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: این سمینار که توسط انجمن کشاورزی آلمان و با حضور مدیران و اساتید برجسته این کشور برگزار می‌شود، به افزایش دانش مشارکت‌کنندگان و دریافت تجربیات روز اروپا کمک شایانی می‌کند.

شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور از چهار تا هفتم شهریور ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار