استاندار قزوین:

مراکز علمی و دانشگاه‌ها به عنوان خاستگاه پژوهش است/ زمینه حمایت از پژوهشگران فراهم شود

استاندار قزوین گفت: مراکز علمی و دانشگاه‌ها به عنوان خاستگاه پژوهش بوده که باید در زمینه انتقال داده‌ها و پیشرفت بیش از پیش تلاش کند.
کد خبر: ۵۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آیین معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر استان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در دنیا اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که امروز صورت می‌گیرد، حاصل کنجکاوی بوده که آن را به هدف نهایی می‌رساند.

وی با بیان اینکه پژوهش ابعاد مختلفی دارد، افزود: برای رسیدن به یافته‌ها باید مدیران دستگاه‌ها، عمل به پژوهش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد رشد و پیشرفت در جامعه باشیم.

استاندار قزوین مطرح کرد: مراکز علمی و دانشگاه‌ها به عنوان خاستگاه پژوهش بوده که باید در زمینه انتقال داده‌ها و پیشرفت بیش از پیش تلاش کند.

زاهدی با بیان اینکه تصمیمات مدیران باید مبتنی بر نتایج پژوهش باشد، گفت: باید زمینه حمایت از پژوهشگران در استان فراهم شود تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

این مسؤول اضافه کرد: دستیابی به اهداف توسعه پایدار یکی از مهم‌ترین ضروریات است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و تقویت پژوهش و تحقیق در تمام عرصه‌های علمی و غیرعلمی هم صورت گیرد.

گفتنی است، در این مراسم از پژوهشگران برتر استان قزوین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار