مقدمه:
ﻋﺼﺮ ﮐﻨﻮﻧﯽ، ﻋﺼﺮ ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت از ﻃﺮﯾﻖ رﺳﺎﻧﻪ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ و اﯾﻦ ﮔﺴﺘﺮدﮔﯽ، ﺗﺄﺛﯿﺮات ﺷﮕﺮﻓﯽ را در ﺷﮑﻞﮔﯿﺮي و دوام ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎي اﻗﺘﺼﺎدي اﯾﺠﺎد ﮐﺮده اﺳﺖ، در این راستا ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ و اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺧﺼﻮﺻﺎً در ﺳﻄﺢ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﯿﺶ از ﻫﺮ زﻣﺎن ﻣﻮرد ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﻨﯿﺎدي ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. زیرا قدرت کانالها و رسانههای دیجیتالی به حدی رسیده است که مردم اطلاعات مربوط به زندگی روزمره و حتی خرید خود را از این طریق دنبال می کنند. نکته قابل توجه در این میان افزایش تمایلات مشتریان برای کسب اطلاعات پیش از خرید است. تحقیقات نشان میدهد در آینده بیش از ۷۰ درصد تحقیقات و مطالعات مشتریان، قبل از حضور در محل خرید و یا درخواست خدمات انجام خواهد گرفت. چنین وضعیتی می تواند باعث خشنودی و یا نا امیدی صاحبان کسب و کارها و شرکتهای تجاری گردد. حضور مناسب و حساب شده در فضای بازاریابی دیجیتال توسط یک مدیر سبب جذب مشتریان بالقوه بیشتری برای وی و کسب و کارش خواهد شد. از طرف مقابل در صورت عدم آمادگی و یا نداشتن برنامه ریزی مناسب، عرصه را برای رقیبان خود بازخواهند گذاشت.
هدف:
شناخت ابعاد کاربردی بازاریابی دیجیتالی به منظور توسعه بازار هدف و افزایش فروش
راهبردها :
آشنایی با مفهوم بازاریابی دیجیتالی ،تاریخچه و روندها
معرفی مدلهای نوین بازاریابی دیجیتالی(بازاریابی عصبی،بازاریابی محتوا و....)
تبیین نقش شبکه های اجتماعی در معرفی محصولات جدید و افزایش سهم بازار
معرفی جایگاه اپلیکیشن ها درتوسعه بازاریابی دیجیتالی
شناسایی چالش های پیش رو در استفاده موثر صنایع کشور از بازاریابی دیجیتالی
آینده بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب وکارهای نوین(هوش مصنوعی و....)
نقش اپراتورها در اعتلای بازاریابی دیجیتالی در ایران
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر برندسازی شهرها و گردشگری
محور های اصلی همایش :
سخنرانی مقامات و مسئولین
سخنرانی اساتید همایش
سخنرانی صاحبان و مدیران واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی
پنلهای تخصصی
مخاطبین :
نهادهای سیاست گذاری و اجرایی کشور
مدیران و کارشناسان مجموعههای مختلف تولیدی، صنعتی و بازرگانی کشور
رؤسا و مدیران انجمنها ، اتحادیهها و سندیکاهای فعال کشور
وزارتخانههای مرتبط ( علوم و تحقیقات، آموزش و پرورش و ... )
دانشگاهها ، مؤسسات پژوهشی و آموزشی، انجمنهای علمی و نهادهای ذیربط
شرکت های فعال در عرصه بازاریابی دیجیتال و اصحاب رسانه
میهمانان:
مقامات و مسئولین
فعالین اقتصادی
انجمنها، اتحادیهها و سندیکاهای فعال کشور
اساتید دانشگاهها، دانشجویان و صاحب نظران عرصه علم وصنعت
اصحاب رسانه و خبرنگاران
زمان برگزاری : پنج شنبه 23/09/1396 از ساعت 08:30 الی 16:00
محل برگزاری : مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما – سالن خواجه نصیر
قابل توجه علاقه مندان :
درباره مقاله:
مقالات بایدحداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۹/۱۵ ارسال شده و به برترین مقالات تندیس نخبگان بازاریابی ایران و جایزه نفیس نقدی اهدا خواهد شد.
موضوع مقالات باید در مورد بازاریابی نوین و جدیدترین ابزارهای آن تدوین شده باشد.
شماره تماس 09025184091 و 91_88332589_021 به منظور دریافت اطلاعات بیشتر اعلام می گردد.