عدل هاشمی با اشاره به آمار مسئولین

آقای استاندار این آمار کیلویی است

هاشمی با انتقاد آمار ارائه شده گفت : این گزارشات هم باید به روز شود و هم دقیق. این آمار کیلویی است ما آمار درستی نداریم یعنی آمار بیکاری ما این است که ارائه می شود ؟ آقای استاندار و آقای کاتب باید فکر اساسی شود.
کد خبر: ۵۲۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 16 November 2017
ششمین نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاتب عضو هیئتی رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون اشتغال مجلس ، دکتر منصوری معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور در این نشست گفت : زلزله کرمانشاه همه ی ما را داغدار کرد و امیدوارم اطلاع رسانی های دقیقی صورت گیرد تا مردم استان بتوانند در حد توان در کمک رسانی ها مشارکت داشته باشند.
عدل هاشمی افزود : آقایان من علمی نیستم اما سئوالی برایم مطرح بوده است ! چرا با این همه گزارش ، پاورپوینت که ارائه می شود  ، مصوبات خوبی هم که داریم، در همین سالن چه میزان مصوبه تصویب شده است  باز هم همان آمار بیکاری را داریم و بیشتر هم می شود؟ در زمان حضور خود من بیش از  ۱۷ مصوبه داریم ، خروجی این مصوبات چه بوده است.

هاشمی با انتقاد از آمار ارائه شده گفت : این گزارشات هم باید به روز شود و هم دقیق. این آمار کیلویی است ما آمار درستی نداریم یعنی آمار بیکاری ما این است که ارائه می شود ؟ آقای استاندار و آقای کاتب باید فکر اساسی شود.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی ، چرامی و لنده در مجلس شورای اسلامی به بی اثر بودن برخی مصوبات اشاره کرد و گفت : آقای استاندار مصوبات قبل باید بررسی شود ، باید معلوم شود که این مصوبات به چه میزان تأثیرگذار بوده است.
هاشمی گفت : پیشنهاد من این است که در هر جلسه دو یا سه مصوبه داشته باشیم و پیگری شود تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به موضوع کارورزی خطاب به مدیر کل کار و رفاه اجتماعی گفت : در طرح کارورزی ما بیش از دو هزار ظرفیت بکارگیری نیروی کار داشته ایم اما اعلام کنید چند درصد محقق شده است . مگر ما چند ماه دیگر تا  پایان سال داریم ! مگرمعجزه شود تا بتوانیم این ظرفیت را استفاده کنیم!
عدل هاشمی در پایان سخنانش گفت : ما باید بدانیم که  می خواهیم چکار کنیم باید مسئولین اجرایی برنامه ریزی مدونی طراحی کنند ما هم با تمام قدرت در خدمت آن ها هستیم و تمام تلاش خود را در کمک به برنامه ها انجام خواهیم داد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار