توسط ستاد احیای امر به معروف اصفهان

ساعات خدمات‌دهی صنوف غذایی در ماه رمضان

بستنی و آبمیوه فروشی‌ها از ساعت 17 به بعد اجازه خدمات‌دهی بیرون‌بر دارند و رستوران‌ها، کبابی و بریانی‌ها و کله‌پزی‌ها باید از ساعت 14 به بعد به صورت بیرون‌بر خدمات‌دهی انجام دهند.
کد خبر: ۵۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، مدیریت اصناف و اماکن ستاد احیا اقدام به برگزاری جلسه‌ای با موضوع تکریم ماه مبارک رمضان و مقابله با روزه‌خواری در محل صدا و سیمای استان اصفهان کرد.

در این جلسه که با حضور معاون دادستان و پلیس اماکن و اتحادیه‌های صنفی مرتبط و اتاق اصناف و بسیج استان برگزار شد، بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک توسط اصناف و همچنین برخورد قاطع ماموران انتظامی با روزه‌خواری علنی تاکید شد.

در این جلسه مقرر شد همانند سال‌های گذشته اصنافی همچون ساندویچ و اغذیه‌ فروشی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و چایخانه‌ها در طول روز تعطیل بوده و فقط از این دسته، آن عده‌ای که در پایانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن هستند، اجازه فعالیت داشته باشند.

همچنین مقرر شد بستنی و آبمیوه فروشی‌ها از ساعت 17 به بعد اجازه خدمات‌دهی بیرون‌بر دارند و رستوران‌ها، کبابی و بریانی‌ها و کله‌پزی‌ها باید از ساعت 14 به بعد به صورت بیرون‌بر خدمات‌دهی انجام دهند.

مدیریت اصناف و اماکن ستاد احیای شهرستان علاوه بر برنامه‌های توجیهی و آموزشی به اصناف ذکر شده اعلام کرد با هماهنگی اداره اماکن و بازرسی اتاق اصناف، رعایت ساعات اعلام شده را نظارت خواهد کرد و با متخلفان پس از تذکر، برخورد قانونی خواهد کرد.

همچنین کارت‌های تذکر کتبی برای تکریم ماه مبارک و نهی از روزه‌خواری آماده شده که توسط گروه‌های ناظر توزیع می‌شود.

همچنین سامانه 1888 گزارشات مردمی، گزارشات در این زمینه را دریافت و در اسرع وقت رسیدگی می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار