افتتاح طرح های فنی صدا و سیما در شمال فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از افتتاح ۲ طرح فنی صدا و سیما و دریافت صدا و تصویر دیجیتال در بیش از ۹۱ درصد جمعیت استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار کرد: برای تجهیز ۲ فرستنده رادیو و تلویزیون شهر آباده و بخش مزایجان شهرستان بوانات یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی چهارمین فرستنده تلویزیونی در شهرستان بوانات ۱۰ روستا و بخش‌های بوانات، شبکه‌های دیجیتال را با کیفیت دریافت می‌کنند.

سهرابی با اشاره به یکسان سازی فرکانس رادیو فارس و رادیو ایران به عنوان طرح ابتکاری مرکز فارس بیان کرد: ایستگاه رادیو موج متوسط آباده به عنوان اولین ایستگاه بهره‌مند از این فناوری راه اندازی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با فرکانس ۶۶۶ کیلوهرتز برای رادیو فارس و ۵۵۸ کیلوهرتز برای رادیو ایران از این طرح بهره‌مند شوند، اضافه کرد: هم استانی‌ها با این فرکانس‌های جدید در داخل و خارج از شهر و بدون تغییر فرکانس، می‌توانند شبکه‌های رادیویی را با کیفیت‌تر از قبل بشنوند.

وی با اشاره به وجود بیش از ٤٥٠ ایستگاه با ٢ هزار فرستنده برای ارائه صدا و تصویر مطلوب به مردم فارس تصریح کرد: با تعامل و بهره گیری از امکانات و ظرفیت ها به دنبال زیر پوشش قرار دادن همه نقاط استان هستیم.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار