لایحه منطقه آزاد بوشهر مسکوت ماند

چند ماه از تقدیم لایحه منطقه آزاد تجاری شدن بوشهر به مجلس می گذرد. هر چند دولت تلاش دارد که این طرح هر چه زودتر به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی برسد، اما مردم بوشهر به این طرح خوشبین نیستند. چند هفته پیش نماینده مردم آبادان در صحن علنی مجلس گفت: منطقه آزاد فقط گرانی را برای مردم به ارمغان آورده.
کد خبر: ۴۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 16 June 2015
تابناک بوشهر: چند ماه از تقدیم لایحه منطقه آزاد تجاری شدن بوشهر به مجلس می گذرد. هر چند دولت تلاش دارد که این طرح هر چه زودتر به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی برسد، اما مردم بوشهر به این طرح خوشبین نیستند. چند هفته پیش نماینده مردم آبادان در صحن علنی مجلس گفت: منطقه آزاد فقط گرانی را برای مردم به ارمغان آورده.
بنا بر برنامه کمیسیون اقتصادی مجلس امروز لایحه منطقه آزاد تجاری بوشهر مورد بررسی قرار گرفت که به نتیجه نرسید. ناصر موسوی لارگانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در جلسه امروز کمیسیون، معاون پارلمانی مناطق آزاد و یکی از استانداران حضور داشتند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه ایجاد منطقه آزاد بوشهر و اردبیل و همچنین متصل شدن چند شهرستان به ارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز توضیحات لازم در رابطه با منطقه آزاد بوشهر و اردبیل ارایه شد اما چون دولت نقشه مورد نیاز را نیاورده بود، این لایحه فعلا مسکوت ماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار