رئیس فرهنگ و ارشاد دامغان:

هفته دولت نماد اقتدار ملی برخاسته از روحیه خدمتگزاری به مردم است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: هفته دولت به پاس گرامیداشت دولتمردان شهید، اقتدار ملی نشات گرفته از روحیه خدمتگزاری را نشان می دهد.
کد خبر: ۴۸۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 29 August 2017
به گزارش تابناک سمنان، محمد طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هفته دولت مناسبتی ارزشمند است چون جهادگران در این راه تمام تلاش خود را می کنند تا حدود الهی را صادقانه اعمال کنند تا جامعه ای سرشار از عدالت و امنیت را بسازند.

وی با بیان اینکه هر کس در هر لباس و جایگاه که قرار دارد باید در خدمت مردم باشد و احکام الهی را مد نظر داشته باشد و برای رسیدن به این اهداف تلاش کند، اضافه کرد : مسوولان باید با قدرت و تلاش شبانه روزی برنامه های خود را دنبال کنند و از منابع انسانی و مالی درست استفاده کنند تا از فضای بی تفاوتی فاصله گرفته و با جدیت وارد فضای جدید کار و کوشش شویم.

وی به اجرای بیش از 10 عنوان برنامه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد دامغان در این هفته خبر داد و گفت: بهره برداری از کارگاه تخصصی فعالیتهای هنری یکی از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است که مکانی برای فعالیت های تئاتری، برگزاری دوره های آموزشی تئاتر و تعزیه و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی نشست ادبی خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان از راه اندازی سینمای جوان در مجتمع شهید شاهچراغی خبر داد و گفت: راه اندازی سینمای جوان یکی دیگر از طرح های هفته دولت است که به عنوان نمایندگی سینمای جوان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقداماتی شامل تولید فیلم های کوتاه و پویانمایی انجام خواهد داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان ادامه داد: برپایی نمایشگاه هنر سفال، برگزاری جشن ازدواج با همکاری اداره بهزیستی، دعوت از بازیگر جوان عرصه سینما، تکریم از 32 بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان و بازدید از موسسات فرهنگی هنری را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

6 موسسه فرهنگی و هنری، هفت موسسه قرآنی، هشت چاپ خانه فعال و 6 کانون تبلیغاتی زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان است.

درهفته دولت شهرستان دامغان 70 طرح با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات 9 طرح آغاز شد و در استان سمنان به همین مناسبت، 487 طرح با 310 میلیارد تومان اعتبار در حال افتتاح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار