400 میلیارد ریال درحوزه عمرانی روستای هدف گردشگری هجیج پاوه هزینه شده است

فرماندار پاوه گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی در روستای هدف گردشگری هجیج این شهرستان هزینه شده است
کد خبر: ۴۵۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 12 July 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومي فرمانداري پاوه ، پرویز ایده پور در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدام های بسیار خوبی در راستای فعالیت های عمرانی صورت گرفته که از جمله آن ها می توان به احداث زائرسرای 15 واحدی و ساختمان خانه عالم اشاره کرد.

ایده پور ادامه داد: طرح توسعه مقبره سید عبیدالله و محوطه آن، پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای هجیج و احداث ساختمان مدرسه 6 کلاسه که از مدرن ترین مدارس کشور است دیگر اقدام های عمرانی صورت گرفته می باشد.

فرماندار پاوه اضافه کرد: احداث ساختمان مخابرات، احداث ساختمان بهداشت و ساخت ساختمان دهیاری روستا مجموعه ای دیگر از اقدام های عمرانی صورت گرفته در روستای هدف گردشگری هجیج پاوه است.

وی یادآوری کرد: تنها در بخش آماده کردن زائرسرا و طرح توسعه مقبره سید عبیدالله برای اسکان و پذیرایی از زائران بیش از 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

ایده پور ادامه داد: روستای هجیج به دلیل خوش آب و هوا بودن و داشتن مناظر بکر طبیعی در روزهای جمعه میزبان 2 تا چهار هزار زائر و گردشگر از سراسر استان و حتی کشور می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: از سال 1389 تاکنون با محاسبه ساخت 2 سد در این منطقه تاکنون بیش از 15 هزار میلیارد ریال کارهای عمرانی در شهرستان پاوه صورت گرفته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار