بهره‌برداری خیابان 400 میلیونی در ورنامخواست

تابناک: همزمان با فرارسیدن 22 بهمن ماه، پروژه احداث خیابان شهید بهشتی ورنامخواست با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و با حضور مسئولان شهرستان لنجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹ 12 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شهردار ورنامخواست عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه احداث خیابان شهید بهشتی ورنامخواست اظهار کرد: شهروندان از شهرداری انتظار دارند با انجام کارهای عمرانی مهم و ضروری، رفاه و آسایش را برای آنها فراهم سازد.

جلال ربیعی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در شهر ورنامخواست در زمان‌بندی مناسب و کیفیت مطلوب در حال پیشرفت بوده است، افزود: شهرداری طی 10 ماه گذشته در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی نیز توفیقات بسیار خوبی را داشته است.

وی تصریح کرد: پروژه احداث خیابان شهید بهشتی ورنامخواست با اعتباری بالغ بر4 میلیارد ریال و در حجم زیرساختی 5 هزار مترمکعب به بهره‌برداری رسید.

ربیعی اضافه کرد: شهروندان عزیز مطمئن باشند تمامی پرسنل خدوم شهرداری تمام تلاش خود را در راستای خدمت بی‌منت به مردم شریف ورنامخواست انجام می‌دهند.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه پروژه احداث خیابان شهید بهشتی ورنامخواست با حضور نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان لنجان، معتمدین و خانواده‌های شهدا این شهر برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار