مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان مطرح کرد

رعایت نکردن نکات ایمنی؛ عامل مرگ زن نانوا در سمنان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، رعایت نکردن نکات ایمنی را عامل مرگ زن نانوا در یک حادثه دردناک در سمنان بیان کرد.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: اخیراً طی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن فردی داخل دستگاه خمیرزن، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بلافاصله و همزمان مأموران ایستگاه‌های 2 و 4 سازمان آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان باهنر سمنان اعزام کرد.

وی با اشاره به اعزام مأموران به همراه سه دستگاه خودرو و پنج نفر آتش‌نشان گفت: به‌محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد کارگر خانم 40 ساله در نانوایی سنتی مشغول کار با دستگاه خمیرزن بود که در اثر بی‌احتیاطی دچار حادثه شد و بدن وی به داخل خمیرزن فرورفته و مرگ او را به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: نیروها با رعایت نکات ایمنی، جسد کارگر نگون‌بخت را از دستگاه جدا کردند و تحویل عوامل پزشکی قانونی و نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

اسماعیل‌پور بیان کرد: کارشناسان آتش‌نشانی باز هم علاوه بر هشدار در خصوص رعایت دقیق نکات ایمنی در این‌گونه اماکن و هنگام کار با دستگاه‌های صنعتی، از کاربران این‌گونه وسایل خواست حتماً هنگام کار، نکات ایمنی را رعایت کرده تا دچار این نوع حوادث دلخراش نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار