پیش‌بینی مشارکت 65 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های تابستانی

کد خبر: ۴۴۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 20 June 2017
به گزارش «تابناک یزد» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان ای که دو اردوگاه استانی و 10 اردوگاه شهرستانی آماده میزبانی از دانش آموزان در قالب طرح‌های‌ اوقات فراغت هستند،گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از 65 هزار دانش آموز یزدی در برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش شرکت کنند.

«علی سرداری» در نشست شورای آموزش وپرورش استان یزد با اشاره به تدوین برنامه های فرهنگی متنوع برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، اظهار کرد: سال گذشته 57 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی مشارکت کردند که پیش بینی می‌شود امسال این رقم به بیش از 65 هزار نفر برسد .

وی افزود: این دانش‌آموزان با حضور در پایگاه ‌ های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه‌های مهارتی آنها استفاده می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای برنامه‌ریزی و تشکیل برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی با استفاده از نظر دانش‌آموزان، گفت: برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش با رویکرد بهره‌گیری از توان دانش‌آموزی و نظرات دانش‌آموزان تدوین شدند.

سرداری تصریح کرد: هم اکنون 28 کانون فرهنگی هنری، 257 کانون ورزشی، 19 مرکز دارالقرآن الکریم و 15 پژوهشسرای دانش‌آموزی در طول سال و بخصوص فصل تابستان در قالب طرح اوقات فراغت در خدمت دانش‌آموزان است .

این مقام  مسئول آمادگی دو اردوگاه استانی و 10 اردوگاه شهرستانی را از جلمه ویژگی‌های برنامه‌های اوقات فراغت امسال در استان یزد دانست و بیان کرد: شعار امسال طرح‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان «هر دانش‌آموز یک مهارت است» تعیین شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در پایان، گفت: برگزاری کارگاه‌های مختلف و برپایی اردوهای متنوع در کنار کلاس‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیزپیش بینی شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار