اجرای برنامه‌های «اوقات فراغت» در ۱۹ مرکز دارالقرآن الکریم یزد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از مشارکت ۶۵ هزار دانش آموز یزدی در برنامه های تابستانی امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 20 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد عصر روز گذشته در نشست شورای آموزش وپرورش استان اظهار کرد: پارسال ۵۷ هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت تابستانی مشارکت کردند که پیش بینی می شود امسال این رقم به ۶۵ هزار نفر برسد.
سرداری افزود: این دانش آموزان با حضور در پایگاه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه های مهارتی آنها استفاده خواهند کرد.
وی به اقدامات انجام گرفته برای برنامه ریزی و تشکیل برنامه های اوقات فراغت تابستانی با استفاده از نظر و مشارکت خود دانش آموزان گفت: برنامه های تابستانی آموزش و پرورش با رویکرد بهره گیری از توان دانش آموزی و نظرات دانش آموزان تدارک شده است.
سرداری افزود: هم اکنون ۲۸ کانون فرهنگی هنری، ۲۵۷ کانون ورزشی، ۱۹ مرکز دارالقرآن الکریم و ۱۵ پژوهشسرای دانش آموزی در طول سال و بخصوص فصل تابستان در قالب طرح اوقات فراغت در خدمت دانش آموزان است.
این مسئول اظهار کرد: در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی ۲ اردوگاه استانی و همچنین ۱۰ اردوگاه شهرستانی برای برنامه های جنبی و غنی سازی اوقات فراغت آماده پذیرایی از دانش آموزان است.
سرداری گفت: شعار امسال طرح های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان «هر دانش آموز یک مهارت است» بنابراین فعالیت ها خلاقانه با مهارت آموزی و با مشارکت جدی آنها برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: برگزاری کارگاه های مختلف و برپایی اردوهای متنوع در کنار کلاس ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیزپیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار