مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی:

11 پایگاه اهدای خون خراسان رضوی در شبهای قدر آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان خون هستند

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی از فعالیت 11 پایگاه اهدای خون استان در شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 13 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،ملیحه ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در ایام شب‌های قدر مورخ 23 و 25 و 27 خرداد ماه جاری کلیه پایگاه‌های اهدای خون مشهد از ساعت 21:15 تا 1:45 بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. 
وی افزود: همچنین کلیه پایگاه‌های اهدای خون مشهد در مورخ جمعه  26 خرداد ماه مصادف با 21 ماه رمضان و شهادت امام علی(ع) از ساعت 21:15 تا 1:15 بامداد نیز آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.
سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، خاطرنشان کرد:  از همه مردم نیکوکار دعوت گردیده تا با مراجعه به پایگاه‌ها و اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند.
ارجمندی با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، گفت: از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست می‌شود تا اهدای خون را منوط بر مناسبت‌ها و از ‌جمله شب‌های قدر ننموده و با مراجعه در همه ایام سال نسبت به اینخیر و  اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.
مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور پر شور مومنان در پایگاه‌های اهدای خون، بیان کرد: از داوطلبانیکه ممکن است به دلیل کمبود امکانات موفق به پذیرش نشدند عذرخواهی کرده و از آنان درخواست داریم تا در اینصورت با تکمیل برگه‌های نوبت دهی موجود در پایگاه‌ها در روزهای آتی مراجعه و بدون نوبت پذیرش گردند. 
ارجمندی تصریح کرد: در این شب‌ها پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی، ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید، واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید– پایگاه سیار، واقع در باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی – پایگاه شهید کریمی، واقع در بولوار شریعتی، شریعتی 28  – پایگاه میلاد، واقع در بولوار استقلال، بین اسستقلال 2 و 4 طبقه فوقانی - پایگاه مهر، واقع در بولوار ابوطالب، نبش ابوطالب 33 فعال هستند.
وی تأکید کرد: همچنین در این ایام پایگاه اهدای خون شهرستان‌های قوچان، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور نیز پس از افطار و تا ساعت 1 بامداد آماده پذیرش اوطلبان اهدای خون خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار