5475 شغل برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ایجاد شده است

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف تقویت بنیه مالی و اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: سال گذشته با 75 میلیارد تومان این نهاد حمایتی پنج هزار و 475 شغل ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین خدرویسی ، از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این استان خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با هدف تقویت بنیه مالی و اشتغال مددجویان اقدام به افتتاح این صندوق کرده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت به منظور رفع نیاز مددجویان و کمک به توانمند‌سازی و اشتغال فقرا، ایتام و افراد زیرپوشش با مصوبه هیأت امنا کمیته امداد کشور و مجوز بانک مرکزی در استان کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته 64 میلیارد تومان از محل منابع بانکی و یازده میلیارد تومان از محل منابع صندوق امداد و ولایت و همچنین منابع داخلی کمیته امداد یعنی در مجموع با 75 میلیارد تومان پنج هزار و 475 شغل ایجاد شده است.

خدرویسی از خیران و شهروندان خواست در راستای تقویت بنیه مالی و منابع صندوق امداد ولایت استان نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه با هر رقمی اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار