تاکنون بیش از 13 هزار تن از مردم قصرشیرین در انتخابات شرکت کرده اند

فرماندار قصرشیرین گفت: از نخستین ساعت آغاز کار رای گیری در این شهرستان تاکنون بیش از 13 هزار تن از مردم این شهرستان مرزی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده اند.
کد خبر: ۴۲۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرامرز اکبری جمعه شب در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای قصرشیرین  افزود: تعرفه های جدید به شعبه های اخذ رای ارسال شد و با وجود گذشت 13 ساعت از زمان رای گیری، همچنان شعبه های اخذ رای با ازدحام جمعیت مواجه است.

وی اظهار کرد: هیچ مشکلی از بابت نظم و امنیت انتخابات در شهرستان گزارش نشده است و برگزاری انتخابات در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی گفت: کار رای گیری در شعبه های اخذ رای شهرستان ادامه دارد و همچنان شاهد 
مشارکت بسیار بالای مردم قصرشیرین در انتخابات بوده ایم.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که مردم تا ساعت 22 فرصت دارند با مراجعه به شعبه های اخذ رای ، در این رویداد مهم سیاسی کشور شرکت کنند.

اکبری با بیان این که انتخابات در 37 شعبه ثابت و سیار قصرشیرین در حال برگزاری است، افزود: در این شهرستان یک هزار تن عوامل اجرایی ، نظارتی ، امنیتی و اجرایی کار 
برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار