مردم با شرکت در انتخابات شوراها افراد پاک دست را انتخاب کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان انتخابات شوراها و سپردن بودجه 24 هزار میلیارد تومانی پایتخت که برابر با بودجه عمرانی کشور بوده بسیار اهمیت دارد، تاکید کرد: مردم با شرکت در انتخابات شوراها باید افراد پاک دست و ساده زیست را برای این پست مهم انتخاب کنند.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 18 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایرنا، «مهدی چمران» عصر چهارشنبه در دومین گردهمایی ستاد حامیان خدمت در شهرری با یادآوری اینکه پایتخت به اندازه چند کشور خاورمیانه و دو استان کشور جمعیت و وسعت دارد، افزود: مشارکت و شرکت گسترده مردم در انتخابات شورای شهر تهران برای تعیین 21 نفر که بودجه و مدیریت این کلانشهر را می خواهند به آنان واگذار کنند به اندازه انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دارد.
وی به نامزد شدن 3 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: شناخت فرد اصلح و مطالعه سابقه کاری تمامی کاندیداها برای مردم تقریبا غیرممکن است از همین رو جریان ها و گروه های سیاسی مطرح کشور با ارائه فهرست هایی که در آنها تمامی تخصص های حوزه شهری اعم از علوم اجتماعی، حقوق، شهرسازی و معماری گنجانده شده مردم را دراین امر کمک می کنند.
چمران با بیان اینکه 29 فرودین روز سرنوشت سازی برای کشور و مدیریت شهرهای آن است ، ادامه داد: مردم شرکت در انتخابات را باید یک وظیفه شرعی و عبادت به حساب آورند و با انتخابات افراد اصلح، کشور را به سمت توسعه و آبادانی سوق دهند.
دومین گردهمایی ستاد حامیان خدمت عصر چهارشنبه با حضور چمران رئیس شورای شهر تهران و برخی از اعضای فعلی این شورا در شهرری برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار