دبیر «جمنا» خراسان رضوی:

لیست منتشرشده منتسب به جبهه مردمی نیروهای انقلاب جعلی است

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: لیست منتشرشده منتسب به جبهه مردمی نیروهای انقلاب باری شورای اسلامی مشهد جعلی است.
کد خبر: ۴۲۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 17 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمود عامری فرد  با اشاره به انتشار لیستی تحت عنوان «لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای شورای شهر مشهد»، اظهار کرد: لیستی که تحت عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب منتشرشده جعل است.

وی ادامه داد: افرادی برخلاف سیاست‌های ابلاغی این جبهه که مقررشده در انتخابات شورای شهر و روستا در هیچ‌یک از نقاط کشور ورود نشود، با ارتباطی که با برخی جراید گرفتند، آگهی تبلیغاتی و لیستی با عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب منتشر کردند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان رضوی با تأکید بر این‌که لیست منتشرشده جعلی است و این هیچ‌گونه قصد و نیتی برای ورود به انتخابات شورا ندارد، خاطرنشان کرد: باکسانی که سبب مشوش شدند اذهان مردم مشهد شدند برخورد شده و پیگرد قانونی انجام خواهد شد.

وی افزود: محمد سهیلی، حجت‌الاسلام حسن منصوریان و ایمان فرهمندی، سه نفری هستند که اسمشان در لیست ذکر شده و اعلام برائت کردند، و متن اعتراضیه خود را در فضای حقیقی و مجازی نیز منتشر کرده‌اند.

عامری فرد با بیان اینکه باید از نام و عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب است دفاع کرد، گفت: مکاتباتی با نشریات انجام‌شده که آگهی آنان را چاپ نکنند و از فرمانداری و ارشاد نیز درخواست کردیم پیگیری قانونی در این خصوص را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار