یزد استانی کارگری

کد خبر: ۴۱۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 30 April 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: به مناسبت روز بسیج کارگری و گرامیداشت یاد شهدای کارگر همایش جهاد گران جبهه کار و تولید دربافق برگزار شد .

ریاحی با بیان اینکه 178هزار بیمه شده مستقیم در استان و65درصد جامعه یزد کارگر هستند گفت: حدود 39هزار واحد صنفی،تولیدی خدماتی در این استان وجود دارد و این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای خانواده کارگری در استان یزد می باشد.

وی در همایش جهاد گران جبهه کارو تولید گفت: بحث کارو تولید با توجه به ظرفیت، توانمندی و متناسب با شرایط هر شهرستان واحدهای تولیدی،خدماتی،صنعت و معدن شکل میگیرد و شهرستان بافق با توجه به ظرفیت سنگ آهن بیشترین فعالیت های آن متمرکز این حوزه است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با یبان اینکه استان یزد ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری اقتصادی را دارد افزود:باتوجه به آمایش سرزمین و زیر ساخت های استان یزد تلاش بر این است که شرایط و زیر ساخت های توسعه فعالیت ها و خدمات اقتصادی را در این استان داشته باشیم و زیرساخت ها را بااستفاده از دانش بومی توسعه دهیم.

وی گفت: برنامه ریزی به صورت دانش محور و با استفاده از تکنیک های روزظرفیت واحد های تولیدی متناسب با نیاز جامعه برطرف خواهد شد و قطعا در این حوزه اشتغال پایداررا خواهیم داشت و اگر بخواهیم این اشتغال را داشته باشیم باید تولیدات داخلی و خرید افزایش دهیم.

ریاحی با تاکید براینکه 178هزار بیمه شده مستقیم در استان و65درصد جامعه یزد کارگری هستند اشاره کرد :یزد استانی کارگری است و حدود 39هزار واحد صنفی،تولیدی خدماتی رسمی در این استان وجود دارد و این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای خانواده کارگری در استان یزد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار