نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس

قانون "افزایش یارانه مستمری‌بگیران" از فروردین‌ماه امسال براساس مصوبه مجلس اجرا شد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: قانون افزایش یارانه مستمری بگیران از اوایل فروردین ماه سال جاری براساس مصوبه مجلس قابل اجرا شد.
کد خبر: ۴۱۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 24 April 2017
تابناک اصفهان: سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون نامزدی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ورود معاون اول رئیس جمهور در عرصه انتخابات و اعلام نامزدی وی برای کمک به روحانی است.

وی افزود: به صورت دقیق نمی‌توان گفت که آیا معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس قوه مجریه را برای شرکت در انتخابات و ریاست دور دوم رئیس‌جمهوری ناتوان دیده، یا اینکه وی رئیس‌جمهور را در پاسخ‌‌دهی در مناظرات انتخاباتی ناتوان می‌بیند و با این کار قصد کمک به رئیس‌جمهور را دارد. نامزدی معاون اول رئیس‌جمهور در انتخابات پیش‌رو به نفع رئیس قوه مجریه نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس درباره افزایش یارانه‌ها گفت: قانون افزایش یارانه مستمری بگیران از اوایل فروردین ماه سال جاری براساس مصوبه مجلس قابل اجرا شد و دولت تنها یارانه دو دهک پایین را افزایش داده است.

ابطحی در پاسخ به سئوالی پیرامون افزایش یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: این کار در چندین ماه اخیر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و از اوایل فروردین ماه سال جاری اجرایی شده است. در چندماه اخیر قرار شد در برنامه و بودجه‌های مشخص شده در مجلس یارانه‌ افراد پر درآمد حذف شود و به دو دهک پایین که شامل کمیته امداد و بهزیستی است، افزایش یابد، همچنین مقرر شد که مستمری مستمری بگیران این دو نهاد حدود سه برابر افزایش پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار