عامل پیروزی مسلمانان مقابل دشمنان

مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر گفت: آنچه موجب پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان خواهد شد قدرت ایمان و معنویت است.
کد خبر: ۴۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 30 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام محمدرضا فکوری پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی مردم بوشهر، اظهار کرد: گروهک‌های تروریستی از جمله داعش به هرجا می‌رسند شروع به آدمکشی و رعب وحشت در دل مردم می‌کنند اما رعب و وحشتی که خداوند در دل آن‌ها انداخته از جنس دیگر است.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس با رعب و وحشتی که خداوند در دل دشمن قرار داده بود در بسیاری از صحنه‌ها دشمن عقب‌نشینی می‌کرد، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به‌واسطه رعب و وحشتی که در دل دشمنان ایجاد می‌کند خانه خودشان را به دست خودشان خراب می‌کند.

مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر اضافه کرد: آنچه موجب پیروزی ما مسلمانان در برابر دشمنان خواهد شد قدرت ایمان و معنویت است، همان‌طور که این قدرت الهی در هشت سال دفاع مقدس پوزه قدرت‌های استکباری را به خاک مالید.

این مسئول با بیان اینکه آقایانی که در دلشان وحشت از دشمن‌ دارند گذراندن دوره‌‌های تفسیر سوره حشر برای آن‌ها ضروری است، افزود: پیام سوره حشر این است که اگر دشمنان متوجه شوند که با توانایی‌ها و قدرتی که داریم در موضع ضعف باشیم به ما حمله خواهند کرد.

فکوری با اشاره به اینکه ما نباید فتح‌هایی همچون فتح خرمشهر را از یاد ببریم، تصریح کرد: دشمن خرمشهر را با تمام تجهیزات و امکانات نظامی خود آن را اشغال کرد اما دنیا باور نداشت که ایران چگونه با کمترین امکانات آن را فتح کرد، چراکه قدرت معنوی ملت ایران را به‌خوبی درک نکرده بود.

وی با اشاره به اینکه آن‌هایی که فکر می‌کنند آمریکا ابرقدرت است باید در ایمان خود شک کنند، افزود: در حال حاضر اگر ما بخواهیم با این امکانات و تجهیزات از حق دفاع کنیم شاهکار نکرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه امام حسین(ع) با تعداد کم یاران خود جلوی دشمن ایستاد حال ما با این ‌همه امکانات خیال نکنیم که در راه اسلام و قرآن شاهکار کرده‌ایم، عنوان داشت: امنیت کشور ما صدقه‌سری شهدا، رزمندگان و وجود ولایت‌فقیه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار