پیروزی خانگی تیم قطران کاوه گرگان مقابل نفت امیدیه در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی

پیروزی خانگی تیم قطران کاوه گرگان مقابل نفت امیدیه در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی تیم قطران کاوه گرگان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول بسکتبال کشور در مقابل تیم نفت امیدیه به پیروزی رسید.
کد خبر: ۴۰۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 09 April 2017
پیروزی خانگی تیم قطران کاوه گرگان مقابل نفت امیدیه در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی
تیم قطران کاوه گرگان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول بسکتبال کشور در مقابل تیم نفت امیدیه به پیروزی رسید.

از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم قطران کاوه گرگان بعدازظهر جمعه در خانه بسکتبال گرگان و در حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر میزبان تیم نفت امیدیه بود که با نتیجه ۵۸ بر ۴۱ به برتری رسید تا امید زیادی برای صعود به جمع چهار تیم برتر داشته باشد.

تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان یکی از تیم های نو پا و تشکیل شده از بازیکنان بومی و جوان است که در لیگ دسته یک بسکتبال به خوبی ظاهر شده و توانسته امیدهای از دست رفته بسکتبال دوستان گرگانی را از تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر را به خود جلب کند.

روند پیروزی های تیم بسکتبال قطران کاوه به گونه ای است که اغلب کارشناسان بسکتبال، این تیم را دیگر تیم حاضر در لیگ برتر آینده بسکتبال کشور می‌دانند و معتقدند این تیم می تواند پرورش دهنده بازیکنان جوان و آینده دار باشد.

مرحله حذفی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت دو از سه برگزار می‌شود که تیم قطران کاوه گرگان در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی، ۲۲ فروردین مهمان تیم نفت امیدیه است که در صورت پیروزی در این دیدار به جمع چهار تیم برتر راه پیدا خواهد کرد، اما در صورت پیروزی تیم نفت امیدیه در دیدار برگشت، بازی سوم دو تیم ۲۳ فروردین در امیدیه برگزار می‌شود.

برنده دیدار تیم‌های قطران کاوه گرگان و نفت امیدیه در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار تیم‌های پارسا مشهد و پدافند دزفول رو به رو خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار