با هدف کاهش تصادفات جاني و مالي؛

تمهیدات پلیس راهور استان مرکزی برای روز طبیعت تشریح شد/ خودداری وسایل نقلیه باری از جابجايي افراد

تابناک مرکزی: پليس راهور استان مرکزی در راستاي وظايف آموزشي محوله خود، توصيه هاي ترافيكي ويژه پيشگيري از بروز تصادفات جاني و مالي در روز طبيعت به هموطنان گرامي بيان كرد.
کد خبر: ۴۰۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 01 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "ابوالفضل اميدي" رئیس پليس راهور استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی گفت: با توجه به در پيش بودن 13 فرودين (روز طبيعت) لازم است که مسافران و شهروندان با رعايت توصيه هاي ترافيكي پليس، از بروز تصادفات جاني و مالي در روز طبيعت جلوگيري كنند.

از جمله اين توصيه ها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1 - عجله و شتاب در رانندگي باعث وقوع حوادث رانندگي مي شود. لذا سعه صدر ، صبوري ،گذشت و رانندگي با سرعت مطمئنه توصيه ميگردد.

2 – از جابجايي خانواده و ساير بستگان به طبيعت در قسمت بار وسايل نقليه باري جدا خودداري شود . در غيراينصورت ضمن اعمال قانون راننده متخلف از ادامه حرکت جلوگيري و مسافرين پياده خواهد شد.

3 - رانندگي بين خطوط بستن کمربند ايمني وعدم استفاده از موبايل در حين رانندگي توصيه مهم اين پليس است .

4 - سرعت مجاز و مطمئنه، توجه به مقررات راهنمايي و رانندگي ، و اجراي صحيح فرامين پليس مدنظر باشد.

5 - در صورت وقوع تصادف خسارتي سريعا وسايل نقليه تصادفي ، به منتهي عليه سمت راست معابر انتقال تا باعث کندي و يا توقف حرکت ساير وسايل نقليه نگردد.

6 - به سلامت و معاينه وسيله نقليه توجه نموده ، و از همراه داشتن لوازم کمکي و يدکي لازم در سفر غافل نشوند

7 - از مسافرت در جاده هاي برون شهري با موتورسيکلت در اين روز به علت حجم بالاي ترافيک خودداري شده ، در صورت اجبار رعايت ظرفيت و استفاده از کلاه ايمني موتورسواري و توجه به مقررات راهنمايي و رانندگي توصيه ميگردد.

8 - شهروندان سعي نمايند به تدريج از اوايل روز جهت خروج از شهر سفر خود را آغاز نمايند و قبل از تاريکي هوا نيز با رعايت تمام جوانب احتياط در رانندگي بازگشت از سفر را آغاز تا انشاالله به موقع و بدون حادثه به منزل مراجعه نمايند.9- از توقف در حاشيه راه ها جدا خوداري شود.

9 - همکاري و تعامل شما شهروندان با پليس راهور باعث شادابي، سلامتي و ايمني سفرتان در روز طبيعت خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار