تیم‌های فوتبال پایه را دریابید

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هیچ راهی برای توسعه فوتبال نیست مگر رسیدگی و توجه به تیم‌های پایه در تمام رشته‌های فوتبالی.
کد خبر: ۳۸۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 28 February 2017
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط فوتبال با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست زيرا بیشتر کشورها قدرت سیاسی خود را با فوتبال به رخ هم می‌کشند.

به گزارش فارس ، مهدی تاج در مجمع انتخابانی هیأت فوتبال استان همدان با اشاره به وضعیت فوتبال همدان در کشور، اظهار کرد: استان همدان در سطح کشوری از وضعیت خوبی برخوردار است و ملی‌پوشان خوبی را هم در همه تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد.

وی ادامه داد: فوتبال به اندازه کافی موضوعیت دارد که رئیس جدید باید تمام وقت خود را صرف آن کرد نه به عنوان شغل دوم به آن نگاه کرد زیرا نتیجه‌بخش نخواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا توفیقات خوبی را در فوتبال کشور ایجاد کنیم زیرا این استان‌ها هستند که فوتبال کشور را تکمیل می‌کنند.

وی افزود: بهترین راه حل برای توسعه فوتبال این است که وقت کافی برای آن گذاشت زیرا شرایط فوتبال با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست و بیشتر کشورها قدرت سیاسی خود را با فوتبال به رخ هم می‌کشند.

تاج بیان کرد: فوتبال مرز نمی‌شناسند زیرا فراگیرتر از حرف‌های عمومی جامعه است.

وی با اشاره به وضعیت فوتبال کشور با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت خوبی در حوزه فوتبال کشور حاکم است، گفت: یکی از مهم‌ترین آنها بحث توجه به رده‌های پایه است به طوری که در سال جاری تیم جوانان ما پس از 16 سال به جام‌جهانی رفته و تیم نوجوانان هم در این رده راهی جام جهانی شده‎ است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هیچ راهی برای توسعه فوتبال نیست مگر رسیدگی و توجه به تیم‌های پایه در تمام رشته‌های فوتبالی.

وی توجه به بخش بانوان را هم از لازمه‌های فوتبال کشور عنوان کرد و افزود: در بخش بانوان هم کار جدی را در حال انجام هستیم و مربیان خوبی از جمله کشور هلند را برای بانوان به خدمت گرفته‌ایم و کار زیادی در این بخش انجام خواهیم داد.

تاج با بیان اینکه فوتبال ساحلی نیاز به ساحل ندارد؛ حتی بخش مهمی از فوتبال ساحلی ما در شهر یزد است، گفت: تورنمنت خوبی در سطح ملی در شهر بوشهر انجام دادیم و در فروردین‌ماه نیز در سطح باشگاهی در یزد برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در فوتبال ساحلی در جهان دوم هستیم و این مزیت ماست؛ زیرا این ورزش کم‌خرج و پرسود است و باید در همدان نیز توسعه پیدا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در فوتسال شرایطی به مراتب بهتر داریم زیرا در کشور شرایط آن به خوبی مهیا است و در جهان سوم هستیم.

وی گفت: ما باید در قله قهرمانی حرف بزنیم و نگاهمان به افق باشد و در این راه همه کار خواهیم کرد تا تیم بزرگسالان فوتبال که پیشانی فوتبال کشور به جام‎جهانی صعود کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار